Circle Mobility

Vis aktivitet

Circle Mobility er en kombination af yoga, mobilitet og flexibilitetøvelser for led og muskler med fokus på vejrtrækning og afstresning. 30 min velvære for dig og din krop så vi kan bevæg os bedre i længere tid. Alle kan deltage.

Strong Nation

Vis aktivitet

Strong er HIIT intervaltræning med elementer fra kampsport. Egen kropsvægt med masser af puls, burpees, squats, lunges, push ups, mountinclimbers, kicks. Træningen består af en opvarmning og fire blokke. Intensiteten stiger gradvist i de første blokke og den tredje ""push your limits"" er den hårdeste. I fjerde blok, ""floor play"", fokuseres der på mave, arme og ryg. Vi får pulsen op på en sjov udfordrende måde til musik som er specialdesignet til at matche hver eneste bevægelse, hvilket giver et superfedt flow i træningen og giver dig det ekstra for at fuldføre den sidste gentagelse. Kom og mærk pulsen stige, spark huller i luften, mærk din krop arbejde og slip din indre Ninja løs. En rigtig energibooster som kan tilpasses til alles niveau

Strong Nation